UR Samhällskunskap

Gymnasieångest : Daniels bästa knock och vägen till drömjobbet

Helena från Örnsköldsvik är skoltrött och får hjälp av coacherna. Daniel Everborn berättar om hur en knockout fick honom att ta av sig boxningshandskarna och ta på sig dansskorna. Dessutom möter du Ludmilla Seldén och Nizar Keblawi som båda brinner för fotografering men som hittat två olika sätt att jobba med sin passion. Som vanligt får du hänga med in i klassrummet på Skolskensskolan där det just idag väntar en blodig redovisning.
  • Originaltitel: Gymnasieångest : Daniels bästa knock och vägen till drömjobbet
  • Bolag: Massa Media för UR
  • Medverkande: William Spetz, Clara Henry, Allayawan Nazari, André Sandberg, Ludmilla Seldén, Nizar Keblawi, Daniel Everborn
  • Produktionsår: 2015